KROPP I OBALANS

Priser och betalning

Varje vara anges i Svenska kronor inklusive moms. I kundvagnen kan man se det totala priset inklusive avgifter, moms och frakt. Momsen är 12% på kosttillskott. Vid eventuella felaktigheter i t ex angivande av pris, leveranstid etc. förbehåller vi oss rätten att korrigera detta i efterhand. Om du inte är nöjd med korrigeringen får du självklart välja att avboka din order utan kostnad.

FRAKT Fraktkostnaden är 0 kr vid köp över 300 kr, kund behöver klicka bort frakt i beställningsflödet. Köp under 300 kr debiteras enligt Postnords aktuella prislista. Vi levererar med Posten.

Leveranstid

De produkter vi har i lager skickas från oss samma dag eller dagen efter att ordern kommit in förutsatt det är en vardag. De produkter vi EJ har i lager skickas så fort vi får hem dem. Du har rätt att häva ditt köp utan extra kostnad vid eventuell försening mot utlovad leveranstidpunkt. Om vi får kännedom om leveransförseningar av din order kontaktar vi dig omgående via e-post eller telefon

Leveranser till utland Fraktkostnaden till utland baseras på vikt och storlek enligt utlandstaxa. Leveranstiderna ligger på ca 3-10 vardagar, beroende på lagerstatus och land.

Ångerrätt

Din ångerrätt gäller under 14 dagar enligt Distans och hemförsäljningslagen. I ditt meddelande till oss måste det klart framgå att du ångrar dig. Ångerfristen börjar löpa den dag du tog emot varan eller en väsentlig del av den.  När du utnyttjat din ångerrätt är skyldig att hålla varan i lika gott skick som när du fick den. Du får inte öppna burkarna till kosttillskotten om du vill nyttja din ångerrätt, plomberingen måste sitta kvar. Om varan skadas eller kommer bort på grund av att du är vårdslös förlorar du ångerrätten. När du utnyttjar din ångerrätt står du som kund för returfrakten. Kostnader för varan kommer att återbetalas inom 30 dagar.

Returer

Returer sker på din egen bekostnad utom om varan är defekt eller om vi har packat fel. Returer ska skickas som brev eller paket, inte mot postförskott. Vid byten betalar vi den nya frakten från oss till dig. När du utnyttjat din ångerrätt ska du sända eller lämna tillbaka varan till oss. Vid en eventuell retur till oss är det du som kund som är ansvarig för varan. Vid begäran om retur bör produkten återsändas i originalförpackning eller annan för produkten lämplig förpackning, samt väl förpackade i av posten godkänt ytteremballage. Eventuella transportskador till följd av bristfällig förpackning debiteras dig som kund. Använd kontaktformuläret på www.kroppiobalans.se/kontakt för att hantera eventuell retur. Ej uthämtat paket debiteras med 100 kr. 

Garantier och service

Om en vara är felaktigt eller trasig. Skicka tillbaka varan så ersätter vi med ny produkt.

Transportskadade varor

Om en vara skadas under transporten, skall skadan anmälas omgående till Posten. Du kontaktar även oss för reklamation då vi ansvarar för att leveranserna kommer fram till dig välbehållna. Detta gäller såväl synliga som dolda transportskador och det är därför viktigt att du packar upp och kontrollerar att produkten är felfri så snart som möjligt efter mottagandet. Om skadan är synlig är det enklast om du anmäler detta direkt till chauffören vid mottagandet av försändelsen. Be att transportören gör en notering om skadan på din kopia av fraktsedeln. Tänk på att alltid spara emballaget för att reklamationen ska kunna hanteras korrekt. Om en vara mot förmodan skulle vara felexpedierad, skadad eller felaktig åtar vi oss givetvis att kostnadsfritt rätta till felet.

ÖVRIGT

Kropp i Obalans AB förbehåller sig rätten till ändring av all information utan föregående avisering. Vid eventuell slutförsäljning eller om ett försäljningsobjekt utgått, har Kropp i Obalans AB rätt att häva köpet och återbetala eventuella i förskott inbetalda belopp

Företagsinformation

Kropp i Obalans Stockholm AB
Postadress: Slumnäsvägen 35 B
135 61 TYRESÖ 

Företaget innehar F-skatt
Org.nr: 556967-4186
Bankgiro 546-6065

0
    0
    Din varukorg
    Varukorgen är tomTillbaka